Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Mogelijkheden van de digitale werkplek

De digitale werkplek omvat diverse functionaliteiten, variërend van standaard geïntegreerde mogelijkheden zoals het delen van informatie, tot aanvullende opties zoals de beeldbank. Door de verschillende koppelingen met externe applicaties, is de digitale werkplek de enige applicatie die de zorgmedewerker nodig heeft. Gezamenlijk dragen deze bij aan een gebruiksvriendelijk platform dat afgestemd is op de behoeften en doelen van jouw organisatie. Het maakt werk efficiënter, makkelijker, maar vooral ook leuker. Hieronder vind je een overzicht van enkele functionaliteiten die onze digitale werkplek te bieden heeft.

Informatie delen

Met onze digitale werkplek kunnen we bedrijfsinformatie eenvoudig delen met alle medewerkers in de organisatie. Dit stelt ons in staat om nieuws, afdelingsgegevens, locatie-updates, evenementenkalenders, leermaterialen, veelgestelde vragen en nog veel meer te verspreiden, zonder dat er technische expertise vereist is. Onze medewerkers blijven voortaan altijd goed op de hoogte. Lees meer over informatie delen >

Zoeken en vinden

Een effectieve zoekbalk is van cruciaal belang omdat het medewerkers een snelkoppeling biedt naar de benodigde informatie. Met één slimme zoekopdracht kunnen ze moeiteloos door pagina's, documenten en groepen bladeren om de gewenste informatie te vinden. En laten we niet vergeten dat het ook een handige manier is om collega's op te sporen.

Documenten hergebruiken

Om overbodige duplicatie en opslag van documenten te voorkomen, hebben we de documentintegratie vereenvoudigd. Medewerkers kunnen moeiteloos hun eigen documenten uploaden en hergebruiken. Bovendien bieden we integraties met Office365, SharePoint en Google Workspace, waardoor medewerkers met slechts één klik toegang hebben tot het juiste document om direct aan de slag te gaan.

Eenmalig inloggen

Met de single sign-on en single logout functie log je als medewerker één keer in en kun je alle applicaties veilig (!) gebruiken. Alle gebruikersaccounts worden door ons gesynchroniseerd door middel van Identity Providers. Zo is de informatie altijd actueel. Kortom, het werk wordt een stuk efficiënter met eenmalig inloggen.

Toegang tot applicaties

De digitale werkplek is de enige applicatie die je als zorgmedewerker nodigt hebt om je werk uit te voeren. Niet omdat alles op het platform zit, maar wel omdat wij alle externe applicaties ontsluiten op het intranet. Met één klik zijn al deze applicaties te bereiken. Daarnaast hebben medewerkers toegang tot legacy applicaties én kunnen zij eigen snelkoppelingen toevoegen. Lees meer over toegang tot alle applicaties >

Online vergaderen

In iedere groep op het intranet kun je met de vergaderingen module je vergaderingen beheren. Hierbij kun je heel eenvoudig in je vergaderruimte online plannen, agendapunten vergaderen, notulen delen, taken voor leden maken en besluiten notuleren. Dat noemen we nog een effectief vergaderen.

Relaties beheren

De digitale werkplek is voor alle medewerkers binnen de organisatie. Met de CRM module is het echter ook super eenvoudig om informatie over externe organisaties en contacten te beheren. Dat niet alleen, deze informatie kan ook veilig gedeeld worden. Door de rollen en rechten op het intranet kun je makkelijk regelen wie toegang heeft tot welke informatie en krijgen alleen medewerkers die de informatie nodig hebben deze ook te zien.

Middelen reserveren

Het reserveren van middelen gebeurt veel in de zorg, denk aan een aangepaste bus, rolstoel of tillift. Met de reserveringen module kunnen gebruikers heel intuïtief dit heel eenvoudig regelen via de digitale werkplek. Als gebruiker vink je eenvoudig aan welk middel je wanneer nodig hebt en op het moment dat de aanvraag geaccepteerd wordt, staat de reservering op jouw naam of op naam van een team of locatie. Direct voor iedereen inzichtelijk.

Meldingen

Met de meldingen oplossing kun je gebruikers allerlei meldingen laten registreren in het sociaal intranet. Denk aan MIC, MIM, klacht of ICT-melding. Andere gebruikers, bijvoorbeeld behandelaren, kunnen deze meldingen dan oplossen. En dat alles in dezelfde, herkenbare, interface en vindbaar via de centrale zoekfunctie. Het maakt werken een stuk overzichtelijker én efficiënter.

Benieuwd geworden?

Laten we bellen!

Wil je meer weten over onze producten? Laat je telefoonnummer achter en we nemen z.s.m. contact met je op.

© 2024 a&m impact