Wij zijn ons ervan bewust dat je ons jouw vertrouwen geeft. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om jouw privacy te beschermen. Op deze pagina leggen we uit welke gegevens we van jou verzamelen als jij bijvoorbeeld onze website gebruikt of diensten van ons afneem, waarom we dit doen en hoe we hiermee jouw gebruikservaring verbeteren. Zo snap je precies hoe wij werken.
Dit privacybeleid is van toepassing op alle verwerkingen die wij verrichten met betrekking tot onze diensten en onze website. Houd er rekening mee dat a&m impact niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere websites en bronnen.
Wij verzamelen of gebruiken jouw persoonsgegevens uitsluitend op basis van de volgende grondslagen, zoals vermeld in artikel 6 van de AVG:
- Uitvoering van een overeenkomst: voor het verwerken en leveren van onze diensten;
- Wettelijke verplichting: voor het voldoen aan wettelijke verplichtingen, zoals fiscale verplichtingen;
- Toestemming: voor onder meer het verzenden van nieuwsbrieven en het afhandelen van sollicitaties;
- Gerechtvaardigd belang: voor onder meer het verbeteren van onze dienstverlening.
Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens van jou die wij kunnen verwerken:
- Voor- en achternaam;
- Geslacht;
- E-mailadres;
- Organisatienaam;
- Functietitel;
- Telefoonnummer;
- Allergieën en dieetwensen bij evenementen.
We verzamelen of gebruiken jouw persoonsgegevens uitsluitend voor de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid.
-
gebruik van onze diensten
Als jij je aanmeldt voor een van onze diensten, vragen we jou om persoonsgegevens aan ons te verstrekken. Deze gegevens gebruiken wij vervolgens om de dienst aan jou te kunnen verlenen en contact met jou daarover te kunnen opnemen. Ook gebruiken wij jouw persoonsgegevens om het voor jou mogelijk te maken om een account voor onze software aan te kunnen maken en om in te kunnen loggen. Daarnaast worden deze gegevens gebruikt voor het verbeteren van onze diensten, het verwerken van betalingen, het voeren van onze administratie, het verlenen van klantenservice en, wanneer er nog geen overeenkomst met jou is gesloten, om een offerte uit te kunnen brengen. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van a&m impact of die van een derde partij.
-
evenementen
Voor bestaande en potentiële klanten en andere geïnteresseerden organiseren wij diverse evenementen en activiteiten, zoals webinars en beurzen. In dat kader verwerken wij diverse persoonsgegevens, onder meer voor het versturen van uitnodigingen, het registreren van aanmeldingen, het verstrekken van gepersonaliseerde berichten (zoals informatie over het evenement), het aanmaken van naamkaartjes, het verzorgen van eten en drinken, het bijhouden van aanwezigheidslijsten en het publiceren van informatie over het evenement (voor onder meer marketingdoeleinden).
Voor uitnodigingen gebruiken we de volgende persoonsgegevens:
- Voor- en achternaam;
- E-mailadres.
Bij aanmelding voor evenementen vragen we de volgende persoonsgegevens:
- Functietitel;
- Organisatienaam;
- Eventuele allergieën en dieetwensen.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens ten behoeve van deelname is verplicht. Zonder het verstrekken hiervan, is het niet mogelijk je inschrijving in goede orde te verwerken en kun je niet deelnemen aan de betreffende evenementen. Na afloop van het evenement bewaren we enkel de persoonsgegevens die nodig zijn om je opnieuw uit te nodigen. De overige persoonsgegevens bewaren we niet.
-
vastlegging tijdens evenementen
Tijdens onze evenementen kunnen foto’s en/of video’s worden gemaakt van deelnemers. We kondigen dit altijd aan bij het aanmelden. Deze foto’s en video’s gebruiken wij voor verslaglegging en promotiedoeleinden. Geef je geen toestemming? Mail dit dan naar marketing@am-impact.nl.
-
kennisplatform 'amigo' voor klanten
Wanneer we met een nieuwe klant starten aan een project, geven we de contactpersonen een vliegende start door ze toegang te geven tot ons kennisplatform amigo. Daarin worden zij meegenomen in wat hen te wachten staat. Daarnaast biedt het platform de laatste nieuwtjes, kennisdeling, tips en tricks.
Om de toegang tot het kennisplatform amigo te kunnen geven, verwerken wij de volgende persoonsgegevens:
- Voor- en achternaam;
- E-mailadres;
- Functienaam;
- Organisatienaam;
- Inloggegevens.
Bij de eerste aanmelding is er de optie om je profiel te verbergen in het smoelenboek. Hierna is dit altijd te wijzigen in je persoonlijk profiel. Je hebt het recht om je account te laten deactiveren. Stuur hiervoor een mail naar marketing@am-impact.nl. De afdeling Marketing neemt dit verzoek binnen een maand in behandeling.
-
nieuwsbrieven
Een onderdeel van onze dienstverlening is het versturen van nieuwsbrieven om je op de hoogte te houden van onze productontwikkelingen en om je uit te nodigen voor evenementen. Wanneer jij je via de website aanmeldt voor een nieuwsbrief, verwerken wij enkel de persoonsgegevens en voorkeuren die noodzakelijk zijn om de nieuwsbrief aan jou te kunnen versturen. Klanten ontvangen automatisch al de nieuwsbrief en hoeven zich daar niet voor aan te melden. We proberen de inhoud van de nieuwsbrieven, de website en onze andere communicatiemiddelen aan te laten sluiten bij jouw voorkeuren. Bovenaan iedere mailing vind je de mogelijkheid om je gegevens en voorkeuren aan te passen of om je af te melden. Je kunt je ook afmelden door een e-mail te sturen aan marketing@am-impact.nl.
-
tevredenheidsonderzoeken
Om de kwaliteit van onze dienstverlening te onderzoeken en verbeteren, nemen wij tevredenheidsonderzoeken af onder onze klanten en partners. Daarvoor gebruiken we de volgende persoonsgegevens:
- E-mailadres;
- De input op de vragenlijst.
-
overige doeleinden
Wij verwerken jouw persoonsgegevens onder meer ook voor:
- Het reageren op een door jou ingevuld formulier op onze website;
- Het voldoen aan wettelijke en andere juridische verplichtingen.
a&m impact verstrekt jouw persoonsgegevens in principe niet aan derde partijen. Dit doen wij alleen als het nodig is voor de uitvoering van een overeenkomst, om te voldoen aan een wettelijke verplichting, voor de behartiging van onze gerechtvaardigde belangen of alsjij ons toestemming daartoe hebt gegeven. Zo kunnen wij bijvoorbeeld voor de organisatie van bepaalde evenementen jouw persoonsgegevens verstrekken aan partijen die ons helpen met zaken als het organiseren van evenementen (zoals de locatie), accountancy, loonadministratie, verzekeringen, verzuim, pensioenen post-/pakketbezorging. Deze derden worden zorgvuldig geselecteerd en mogen jouw gegevens alleen gebruiken volgens ons privacybeleid en voor de doeleinden waarvoor deze zijn verstrekt.
Wanneer wij een derde partij inschakelen om jouw persoonsgegevens namens ons te verwerken, sluiten wij een verwerkersovereenkomst met die partij. Derden die zelf verwerkingsverantwoordelijke zijn, dragen zelf de verantwoordelijkheid voor de naleving van de AVG bij de (verdere) verwerking van jouw persoonsgegevens.
Jouw persoonsgegevens worden niet gedeeld met partijen buiten de Europese Economische Ruimte (EER).
Wij bewaren jouw persoonsgegevens niet langer dan nodig is voor de genoemde doeleinden, of zolang dit vereist is door wet- en regelgeving of door onze verzekeraar.
Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen, zoals encryptie, om jouw persoonsgegevens te beschermen tegen verlies en ongeautoriseerd gebruik. Wij hebben onze software beveiligd volgens de geldende normen voor informatiebeveiliging.
Ten aanzien van je persoonsgegevens heb je het recht om bij ons een verzoek in te dienen om:
- uitsluitsel te verkrijgen of wij persoonsgegevens van je verwerken en zo ja, inzage te verkrijgen in die persoonsgegevens;
- eventuele onjuiste persoonsgegevens te rectificeren of onvolledige persoonsgegevens aan te (laten) vullen;
- jouw persoonsgegevens te laten verwijderen, indien je gegevens niet langer nodig zijn, als je je toestemming voor de verwerking intrekt, als je bezwaar maakt tegen de verwerking, of als de gegevens onrechtmatig zijn verwerkt;
- onder omstandigheden de verwerking van jouw persoonsgegevens te beperken;
- de overdracht van je gegevens te bewerkstelligen in een gestructureerde, gangbare en machineleesbare vorm. Hierbij heb je tevens het recht dat de persoonsgegevens – indien technisch mogelijk – rechtstreeks naar een andere verwerkingsverantwoordelijke worden toegezonden;
- bezwaar te maken tegen de verwerking in geval van direct marketing of in verband met je specifieke situatie;
- als de verwerking is gebaseerd op een door jou gegeven toestemming, je toestemming in te trekken.
Als je een van deze rechten wilt uitoefenen, verzoeken wij je om dit schriftelijk te doen via onderstaande contactgegevens. Uiteraard zullen wij enkel verzoeken in behandeling nemen die betrekking hebben op jouw eigen persoonsgegevens. Om te waarborgen dat wij jouw persoonsgegevens alleen aan jou verstrekken, vragen wij je om een kopie van een geldig paspoort, rijbewijs of ander identiteitsbewijs met een afgeschermde pasfoto en BSN-nummer. Je zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen één maand na ontvangst van jouw verzoek een reactie van ons ontvangen. Deze termijn kan eventueel met twee maanden worden verlengd, afhankelijk van het aantal verzoeken en de complexiteit hiervan. Ook over deze eventuele verlenging van de reactietermijn wordt je tijdig geïnformeerd. Als jouw verzoek wordt afgewezen, wordt deze afwijzing gemotiveerd.
Wanneer je, ondanks onze inspanningen, van oordeel bent dat wij jouw persoonsgegevens op een onzorgvuldige of onrechtmatige wijze verwerken, dan kun jij je wenden tot de Autoriteit Persoonsgegevens (www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/) en hier een klacht indienen. Wij hopen uiteraard dat jij je eerst tot ons zal wenden, zodat wij een en ander zo goed mogelijk kunnen oplossen.
a&m impact b.v.
Innovatieweg 26-03
7007 CD Doetinchem
0314-368160
info@am-impact.nl