Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Een uniek communicatieplatform voor de zorg

Bereik al je doelgroepen m.b.v. één platform
Eenvoudig met elkaar te koppelen voor efficiënt werken
In gebruik bij meer dan 200 zorgorganisaties en 265.000+ users

Binnen de zorg heb je met vele verschillende doelgroepen te maken. Denk aan je medewerkers en vrijwilligers, die iedere dag de beste zorg leveren aan cliënten en patiënten. Daarnaast dragen zij ook uit hoe het is om te werken voor jouw zorgorganisatie. Handig, want andere externe doelgroepen zijn de werkzoekende zorgmedewerker of (samenwerkings)partijen. En vergeet verder niet de cliënten en hun verwanten zelf, dé doelgroep waar je alles voor doet. Je wil hen allemaal bereiken, informeren en betrekken bij je organisatie. Maar hoe pak je dat efficiënt aan?

Bij a&m impact hebben wij een uniek communicatieplatform ontwikkeld waarin onze verschillende digitale communicatieoplossingen zijn gebundeld. Daarmee bereik je eenvoudig al je doelgroepen zodat je samen de best mogelijke zorg kan leveren. We laten je graag zien wat wij jouw organisatie kunnen bieden.

Sociaal intranet

Een sociaal intranet is een besloten platform waar alle medewerkers van een organisatie samenkomen. Het dient als een centrale hub waar medewerkers en vrijwilligers worden verbonden met de organisatie, hen betrokken houdt en ondersteuning biedt bij hun dagelijkse taken. Vanaf de start tot het einde van een werkdag maken ze gebruik van het social intranet. Hier vinden ze gedurende de dag relevante informatie en delen deze met anderen. Dit platform herbergt alle bedrijfsinformatie die nodig is voor medewerkers en vrijwilligers om hun taken effectief uit te voeren, waardoor ze niet hoeven te schakelen tussen verschillende systemen.

Meer over het sociaal intranet

Cliënt - en verwantportaal

Hoe bereikt jouw organisatie cli¨enten? Met een portaal gericht op cliënten en hun verwanten zorg je voor een effectieve communicatie met cliënten en verhoog je de zelfstandigheid en regie. Naast een portaal gericht op cliënten en verwanten, bieden wij nog meer zorgportalen voor specifieke doelgroepen. Denk aan vrijwilligers, leden, ketenpartners of externen. Op een portaal kun je gemakkelijk informatie, kennis en documenten op een interactieve manier met deze doelgroep delen. Bij a&m impact creëren we verschillende soorten portalen, voor iedere doelgroep een passende oplossing.

Bekijk al onze zorgportalen

Beeldbank

De beeldbankoplossing biedt een efficiënte en gebruiksvriendelijke manier om al het beeldmateriaal (foto's, documenten en video's) binnen een zorgorganisatie te beheren en te delen, waardoor medewerkers, vrijwilligers, cliënten en anderen een inkijkje krijgen in de organisatie. Met overzichtelijke dashboards, de mogelijkheid om beelden in te delen in albums, aan te passen naar verschillende formaten, en eenvoudig te vinden met tags en filters, wordt het beheer vereenvoudigd. Toestemmingen worden vastgelegd, betrokken personen geregistreerd, en het delen gebeurt veilig volgens ISO/NEN normen.

Meer over de beeldbank

NARROWCASTING

Hoe bereik je medewerkers en vrijwilligers die niet dagelijks op het sociaal intranet of de digitale werkplek kijken, of zelfs helemaal geen account hebben? Nou, onder andere met narrowcasting! Dit platform stelt organisaties in staat om dynamische en gepersonaliseerde content te delen op digitale TV-schermen. Met een intuïtieve interface kunnen gebruikers eenvoudig content creëren, beheren en plannen, waardoor ze relevante informatie kunnen delen met doelgroepen op specifieke locaties en momenten. Het platform biedt diverse functies zoals sjablonen, planningsopties en integratie met externe systemen voor een naadloze ervaring. Hierdoor kunnen organisaties effectief communiceren en betrokkenheid vergroten, zowel intern als extern.

Meer over narrowcasting

Meldingen

In de zorg worden er regelmatig meldingen gemaakt. Denk aan klachten, ICT-tickets, MIC, MIM, datalek of arbo. Om het voor de zorgmedewerker nog overzichtelijker én efficiënter te maken, hebben wij de meldingen oplossingen ontwikkeld. Met deze oplossing kun je medewerkers allerlei type meldingen laten registreren in het sociaal intranet. Hierdoor is het eenvoudig in te zien is welke melding, door wie wordt is ingediend en door wie deze wordt opgepakt. Met notificaties en statusupdates houd je iedereen betrokken bij de melding up-to-date over de voortgang van de melding. En dat alles in dezelfde, herkenbare, interface en vindbaar via de centrale zoekfunctie.

Alles over meldingen
Benieuwd geworden?

Laten we bellen!

Wil je meer weten over onze producten? Laat je telefoonnummer achter en we nemen z.s.m. contact met je op.

© 2024 a&m impact