Digitale werkplek van a&m impact
Bij a&m impact hebben we een digitale werkplek, ook wel sociaal intranet of medewerkersportaal genoemd, ontwikkeld speciaal voor de zorg. Het doel is het werk van de zorgmedewerker efficiënter, makkelijker en vooral ook leuker te maken. Zo blijft er meer tijd over voor wat echt belangrijk is: zorg verlenen. Met vele jaren ervaring in de zorg weten wij wat er speelt binnen deze sector en zijn wij in staat de vertaalslag te maken van real life probleem naar digitale communicatieoplossing. Inmiddels maken al meer dan 200 organisaties gebruik van ons platform.
Een greep uit onze digitale werkplekken
-
Sociaal portaal TSN Zorg
-
Sociaal portaal Viattence
-
Sociaal portaal Zorgbalans
-
Sociaal portaal Warande
-
Sociaal portaal De Zorggroep
Ook geschikt voor jouw sector
Alle kennis in huis
In 6 stappen naar resultaat
Samenwerken met partners
Om de digitale werkomgeving te realiseren, werken wij vaak samen met verschillende IT-partners. Wij creëren een gebruikersvriendelijke schil, ook wel het sociaal intranet, over het bestaande applicatie- en datalandschap heen. Het implementeren, migreren en beheren van softwareapplicaties, cloudoplossingen en services ligt in handen van onze partners. Gebundeld maakt dit de digitale werkplek. De eindgebruiker kan makkelijk navigeren door zijn werkplek, maar wel met alle nieuwste technieken en ondersteuning. Dit leveren onze partners >
Succesverhalen uit de praktijk
De digitale werkplek is een besloten platform waar informatievoorziening, interactie en toegankelijkheid een belangrijke rol spelen. Het brengt medewerkers in contact met collega's, bevat alle informatie die ze nodig hebben én verbindt hen direct door met de applicaties die ze voor hun werkzaamheden moeten gebruiken. Extra inloggen is verleden tijd, efficiënter en soepeler werken is de toekomst met de digitale werkplek. Lees meer over wat een digitale werkplek is >
Het sociaal intranet bracht je medewerkers al in contact met elkaar én alle informatie. De digitale werkplek gaat nog een stapje verder en ontsluit ook alle applicaties die zij verder nodig hebben voor hun werk. Niet meer tal van verschillende applicaties, maar slecht één applicaties waar medewerkers alles kunnen vinden. Waarom niet?
Meer redenen waarom een digitale werkplek? Je leest het hier >
De digitale werkplek biedt eindeloos veel mogelijkheden. Het bevat vele functionaliteiten. Van standaard geïntegreerde functies zoals informatie delen, tot optionele functies zoals de beeldbank. Door te koppelen met externe applicaties, is het de centrale plek om vanuit daar je werk op te starten. Met een stuk maatwerk kunnen wij een oplossing creëren die past bij jouw organisatie. Lees alle mogelijkheden van een digitale werkplek op een rij >
Integraties
De digitale werkplek is de nummer één plek waar zorgmedewerkers hun dag beginnen en eindigen. Dat betekent niet dat zij nooit doorschakelen naar een andere applicatie zoals een ECD of Afas. Zij hebben alleen niet door dat ze doorschakelen omdat applicaties naadloos zijn geïntegreerd op de werkplek. Dat maakt werken niet alleen makkelijker en leuker, het maakt het vooral een stuk efficiënter. Benieuwd wat wij allemaal op ons platform integreren?